Cracked Actor

Give me your money!!!

Kategori: Allmänt

Sitter och kollar över månadens budget...-_- aldrig blir det nåt över.
Har exakt 1097 kr

Folk jag är skyldig pengar:

Stina ska ha 160 kr
Marcus 90 kr
Dick 65

och det jag måste ha är:

Hårfärg, det ser förjävligt ut nu...ska ju ut på tjejmiddag på fredag
pengar till middag och drinkar, samt inträda 100 kr:S blir väl runt 500 kr
samt sheer cover consealer som jag beställde nyss, 128 kr...å fatta hur bra den är å hur länge den räcker. och eftersom det är dubbelt så mycket i denna burken så borde det räcka dubbelt så länge;D

Så det blir inte mycket över. Men en bonus i mitten av april, min alldeles egen ihoptjänade lön 2714 kr.
Så då har jag ordentligt. För fösta gången sen...hum aldrig typXD

En ny gitarr från RM´s;), gymkort (nu ska jag fan börja) och kläder
Det blir nog några hundralappar till eftersom pappa har satt ut våran Orbitec Elite på blocket:)

Sov bort hela dagen idag typ till  15.30XD...hade fan ont i huvudet men det gick över efter en stund som tur var.
Satte mig sedan med uppsatsen, jobbade på bra och har nu bara inledningen och slutdiskussionen kvar.
Vilket är de svåraste för det är där betygen får tala.
Jävla skit, längtar tills allt är färdigt och det typ är juni eller nåt.
Bara gå till skolan å va p göra ingeting å veta att man har ett helt sommarlov framför sigXD
Bara det ordnar sig med jobb..please!!!

Det är så underbart att solen lyser, snön är helt borta å det är relativt torrt på marken.
Verkade vara fint väder dag, synd att man inte hann ut bara.
Får ta det imon:) tänkte åka ut till rosenhill imon men vet inte...kommer bara börja bölaXD
men när annars ska jag ha tid..? om jag kommer på morgonen typ vid 9 så kan jag ju vara där ett par timmar sen måste jag fan hem å städa. Om det ska vara rent till påsk vill säga.

Hade velat komma ut till tjurkö å kanske hjälpa pappa med lite grejer. Bara njuta liksom av att det är vår. På torsdag skulle han visst ut en sväng.
Sen är det ju fredag och full rulle hela kvällen.
Då vill jag ha både rummet städat, uppsatsen klar osv så man slipper ha det över sig helgen innan man börjar igen.


Synd att man måste oroa sig för pengar hela tiden:(



Nu har jag skrivit alldeles för mykkeXD

bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här: