Cracked Actor

Day off

Kategori: Allmänt

Idag är det spezdag så vi har inga lektioner alls:) därför ska jag nu försöka städa rummet. Eller jag måste rättare sagt.
Iaf, igår var det en rätt soft dag, var skönt att komma till skolan eftersom jag sovit bort hela helgen:S
Det blev lite missuppfattning om vi hade sovmorron eller inte men det löste ju sig.
Hann iaf impulsköpa ett 3-pack trosor från Divied på HM på morronen.
Påminn mig om fler strumpor ocksåXD

Efter skolan följde jag med Aleks och Elina på stan, de kom på den brighta idén om at äta på McDonalds, visst...jättegott men blev jävligt mätt, för egentligen skulle vi gå på glaciären (premiär för i år) men först blev det donken....kanske inte så bra för jag fick så jävla ont i magen:S Tog smakerna lion och dumle:)

Tog bussen hem och gick å la mig å har sovit ändå till för en timmme senXD
Jag fattar inte hur jag kan sova så mykke, måste vara nåt fel på mig haha

Ja jjust det, hittade en grej med Morgan på aftonbladet igår, fick en smärre chock men tycker det är jävligt modigt.
Kolla in länken själva så får ni se vad det handlar om;D

Jag skrev i hans logg om detta på FB å han kommenterade tillbaka, alltid trevligt att få svar:)

 

Känsliga tittare varnas!XD

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/mustaschkampen/article7060691.ab

 

Om vi ändå är inne på ämnet, kändiar, så kommer en artikel om Johnny Depp också;)


http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article7066625.ab



Nu ska jag försök slita mig ifrån datorn:)

hejs

Kommentarer

  • Evelina säger:

    Sv. Jaja, sex säljer, även om det är gubbar som är nakna ;D

    2010-05-04 | 23:30:01
    Bloggadress: http://evelajjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: