Cracked Actor

Dubbelt dilemma

Kategori: Allmänt

NP i eng gick bra idag, skönt å ha sista gjort nu:)
Mötte Aleks å vi gick på stan en stund. Shoppade själv sen.
Det blev ett impulsköp..en ny jackaXD
Rea 2 byxor på gina 99 kr stycket:D å sen ett par gladiatorsandaler från indiska, bra pris å sköna med liten luftkudde i sulan, inte helt platt. Köpte också glass sen tog jag bussen hem å hade fredagsmys.
Var först ute med hunden å vi höll båda på att blåsa bort, just ett snyggt majväder vi ha:S

Har nu ett dilemma, är bjuden till två event i denna kväll. Fest hos sebbe med jollan, stina, emma med utgång efter.
Eller filmmys hos kimsan med smil å fredrik "kostymnissen"XD å typ nåra till.


Efter mykke velande fram å tillbaka så har jag nu beslutt mig.
Det blir filmmys...för jag pallar inte festa, känner för att mysa å chilla å bara snacka.
Har just nu ont i magen..hoppas det går över.

har tagit lite bilder på mina nya kläder men orkar inte ladda över de just nu, får vara till en annan dagXD

Nu ska jag försöka att inte somna.

bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: