Cracked Actor

Förberedelse

Kategori: Allmänt

Så, då är det måndag och bara en dag kvar tills vi drar till alljungenXD längtar faktiskt:)
Har varit och handlat det sista idag på maxi...ja maxi...billigt och bra.
Alltså, brukar inte köpa kläder där men mjukisbyxor å huvtröja duger;)
Köpte också en smidig ficklampa, djup tallrik/skål och mugg.

Har klippt av alla prislappar på allt nytt som vi köpte i fredags också sam tväskan jag fick (lånar) från skolan idag, sprillans ny;) Fick också en bunt bussbiljetter både till stina och mig samt en väska till henne också men den får hon bära hem själv, la den i mitt skåp tills imon. Hon är ju och super i Polen med Kim och pappa TeddyXD
Fusk!!!!;D

Hade ju det där förbannade naturkunskapsprovet idag, det gick typ skit...kommer nog inte ens få G på detta men jag tycker gott jag kan slippa omprov på detta med tanke på att jag har haft VG på alla andra. Fråga mig inte hurXD

Imon skulle jag egentligen varit på jobbintervju klockan 10 men då har jag musik och vill inte missa det. Så jag har både sms å ringt människan men hon svarar inte, hoppas hon lyssnar av sin telesvar för annars blir det shiit.
Jag har ju iaf gjort vad jag har kunnat.

Skulle också ringt till tandläkaren idag med men glömde helt bort det:S, sen skulle jag lånat om en bok som jag också glömde å göra...*suck* mycket att tänka på.

Känns som tiden flyger iväg nu, å att vi har så mykke att göra kvar, typ 3 prov å en redovisning på de 3 sista veckorna:/

Gäller att ta en dag i taget...nu koncentrerar jag mig på onsdag å har packat allt som går att packa ner i förväg.
Hoppas allt får plats.

Men nu ska jag chilla med spotifyXD

hejs


OBS: vi ska inte sova i tält, en natt i stuga och en natt under hemmabyggt vindskydd!


Kommentarer

  • Magdaaa säger:

    men nea, bara för att det är en vanlig lektion så kan du inte strunta i en ARBETSINTERVJU?!?!?!

    Du som verkligen velat få ett jobb med...det kanske var din enda chans där :S

    2010-05-18 | 16:14:42
    Bloggadress: http://starrynite.blogg.se/

Kommentera inlägget här: