Cracked Actor

Fuck you very much

Kategori: Allmänt

Å fy fan vad jag blir trött på pappa, han bara skäller:S Jag har fan inte gjort nåt, det är mamma han är sur på av nån jävla anledning. Ta då fan inte ut det på mig. Han fick mig å börja gråta så nu har han sabbat hela jävla helgen.
Jag är fan vuxen nu, du ska väl skita i vem jag är med. Har du inte brytt dig innan så behöver du inte bry dig nu!!!:@
Jävla as!!

Igår hade jag iaf, jättetrevligt. Kunde inte ha blivit bättre..eller jo lite men inget jag kan göra åt.
Det var var sjukt mykke ös. Micke stilade å stina jag hängde på.
Alla hoppade å skrek sista timmen. Det var lika varmt som en bastu där inne på kastellet;P
När vi hoppade på färjan på väg hem trodde vi att det roliga var över men nej, de kom upp å spelade några låtar i hyttenXD
Fett nice!
Vi drog hem till stina å slaggade där.

Imon ska jag gå på bio med stina å kim.

Här kommer lite bilder:)

Enjoy!


mums, en god kall Aqua Tini


Kim stekte plättar å vi lät oss väl smakaXD


johannes is plätting:P


make love to the camera hahahaha!


sittplats;P stina fick ta golvetXD


Fullt ös:P, micke på mandolin


Lite dragen kanske?XD nejdå...bara vatten denna gången också-_-


Fett ös utlovades, å det fick vi;P


vi kunde inte låta bliXD kim kan ju bara drömma;) hahaha


Smått dragen, hämtar luftXD


Bandet ville visst ha kort på publikenXD
Micke å systemkamera går inte bra ihop
Kim - "Ta av linsskyddet!!!!"
Micke - "va?!" *asgarv*


"kläm i nu då!!!"


3 bakfulla ungdomarXD


Kimski å Stinski
Denna bilder får avsluta det hela, fins fler bilder men då får ni kolla FBXD

Bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: