Cracked Actor

No voice

Kategori: Allmänt

Ja vad ska man säga, sitter och å knaprar halstabletter om vart annat. Har allt, nässpray, te och houngsvatten samt kan jang. Usch jobbigt. Kan man inte bara få ha kul en hel helg utan att det ska bli några som helst kompilikationer:S

Fattar inte heller varför texten inte går å få i mitten som vanligt:@

Stannade hemma idag från skolan...OGILLA, behöver alla mina krafter imon till Wämöparken..shiit ta hand om 2000 hyperaktiva ungar i 3 timmar:/ kommer antagligen att skrämma ihjäl de med min röst eftersom jag inte låter normal..stina, du har ju hört hur jag låter. Svårt å kommunicera bara med mamma å pappa..speciellt pappa..han fattar ju ingenting, sen säger han vad sa du hela tiden  fast han hör. Elak är han!!!

Känner mig ofräsh å äcklig...är det bara för att jag är förkyld...? tack vare att jag sov med sminket på i lördagsnatt så har man fått lite finnas också...jippi NOT* Det hela blir ju inte direkt bättre av att jag sitter och kolla på topmodel...

Å förstår inte hur jag ska kunn underhålla en massa barn utan att kunna prata. Jag behöver en tolk...finns det inget annat jag kan göra som gör att jag inte behöver snacka. Visst ska bara ha ansiktmålning men det är skitpoppis å man måste ju kunna prata med ungarna. Vi ska ju bytas av som kövakt å då måste man ju snacka:S

Får hoppas att det löser sig. Jag vet att jag klagar men fan...att inte kunna prata är jävligt jobbigt...Det är ju det jag äår bäst på. Jag är den som hörs och syns....nu syns jag typ bara...känns som jag har tappat en del av mig själv för att jag var mig själv så EXTREMT denna helgen.

Verkligheten har hunnit ikapp mig lite när det gäller skolan. plötsligt har det blivit väldigt mykke. Har 3 prov inom de närmsta 2 veckorna. Sv, naturkunskap och Natur och friluftsliv samt 2 redovisningar samhäll "brott och straff" och naturkunskapen "energi".

Orkar inte göra nån nytta.

Åt helvete med denna förkylning!!!



hejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här: