Cracked Actor

Oh Pizza var håller du hus?

Kategori: Allmänt

Å trött jag är, seg söndag men ärligt så passar det mig bra:)
Vaknade runt 14-tiden, kom ju inte hem förrän vid 2 halv 3 i natt från stina.

Hade roligt igår. Myskväll med all vad det innebär med stina, kim å emmaXDVi kollde film, beställde pizza (tog typ en timme för de körde till fel gata:S), spelade ihop, bakade, åt gott å bara myste:) Faktiskt riktigt skönt å stanna hemma en lördag medd tanke på förra helgen;D

Men var typ på fest i fredags, nån studentfest. Med stina...emma ville att stina skulle komma så vi drog dit. Stina hade kul men inte jag så jag drog hem redan vid 22-tiden. Mycket bättre. Var ju ingen som bjöd på speciellt mykke dricka.
Sånt suger. Är det student-fest så ska det finnas dricka överalltXD

Men iaf, långhelgen är nu över för imon är det måndag med allt vad det innebär, prov i naturkunskap...PALLA!!!:S
Jävla skitväder är det ute också, måste fan blir bättre tills onsdag, då är det Alljungen som gäller.

Var å köpte det mesta i fredags, regnkläder, underställ, liggunderlag å skor. 1200 kr gick det på:S tur att pappa betalade men han såg ju inte för glad ut men måste man så måste man ju. Skolan kräver mykket av en.
Har några småsaker kvar nu bara.

Å just det ja, jag har äntligen skaffat spotify!!!!XD fick en sån där kod från stina å teddy. GratisXD

Love it så jag har suttit å lekt hela eftermiddan med det;)

Palla skriva mer nu

hejs


En av filmerna vi tittade på:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: