Cracked Actor

Oj oj vilken grym helg!

Kategori: Allmänt

Bäst att börja från början så vi tar det i kronologisk ordning:D

Fredag:

Np, sista eng provet, det gick bra men var drygt. Efter var det shoppingtime igen.
Kom hem, gick ut med hunden, hade fredagsmys å åt glass.
Jag hade också ett dilemma, fest hos sebbe med stina emma å (f)jollan:P
eller också filmmys hemma hos kim med en del kompisr.
Tillslut valde jag filmmys, å det var jättetrevligt, träffade äntligen Alexander:)
Kollade på 2 filmer, "edward scissorhands"...visst har sett den minst 1000000 ggr men lika bra varje gång sen blev det komedi "little nicky"
fick skjuts hem av fredrik tillsammans med Alle å Anders å var väl hemma runt 00.00.

Lördag:

Började med att sova i stort sett hela dagen, steg väl upp vid 13 14 -tiden. Sms Micke och frågade om han kunde fixa in
stina, kim å mig på Fox:) tyvärr kunde han inte lova nåt men att vi skulle vara där tidigt;)
Gjorde mig i ordning, drog iväg till Kimsan å vi satt å laddade med lite drinkar. Stina kom senare:)
För mig blev det till att dricka upp cidern sen fredagskvällen å en margarita. Ska jag vara ärlig så hade det nog räckt för jag svepte den å blev helt jävla lulligXD
Men iaf. Satt i köket, klinkade lite på gitarren å spelade tillsammans.
Planerade hela kvällen, om vi inte kom in på fox så skulle vi dra till en som heter björn å festa med teddy, å stinas syster.
Men vi testade Fox först..klockan var väl runt 21 å guess what? VI KOM IN!!!!!:OXD
Snäll vakt, sa hej till madde å hälsade på Micke. Men eftersom spelningen inte skulle börja förrän vid 22.00 så bestämde vi oss för att gå till Björn å supa oss fulla sen komma tillbaka igen. Vakten lurade mig å sa att nej det går inte men han skojjade ju bara. Så vi drog till Björn vilket av skitkul.


Vi kom inte iväg därifrån förrän vid typ 20 över, då hade de redan börjat spela men skit samma.
Hälsade å vinkade å tjoade rätt mykke. Å beställde givetvis mer dricka.XD
De spelade väl typ en timme å tog en pause på en 20-30 min men vi hade roligt ändå.
Det dracks ännu mer å vi snackade med allt å alla.
Fick ett bord vid scenen å sen kom teddy å c/o med pompa å ståt.
Det blev kaos!
Bandet körde igång igen å stina å jag hejde på Micke för fullt å skrek för fullan hals.
Han bara flinade, vilka fjortisfasoner alltså...XD
Det blev en del sms också, kanske inte så bra men var ju asdragen..stina tog bilder å filmade lite (men stina nästa gång filmar jag för du far runt som en jävla idiot med mobilenXD)

Hon försökte också få micke till att dricka ur hennes cider men tydligen var han chaufförXD så han fick en puss på kinden av henne istället. Snacka om påflugen(rockstjärnestatus) värsta groupies;)
Vilket jag därefter skrek till henne att han faktiskt är gift!!!;D FAN STINA!! PINSAM DU ÄR!!!XD men roligt.
Jag är väl inte bättre jag för jag gav en slängpuss istället hahha...LOL
Jag ramlade av en stol, men det var Björns fel å slog sönder ett glas å det var björns fel det ocksåXD men det är OFF THE RECORD!!!XD hehe

Det blev mykke dricka, någr cigg å många många toabesökXD
Vi festade tills de stängde och nån gång tror jag faktiskt att vi överöstade bandet...förlåt men vi var fullla som ägg:P
Iaf jagXD
Taket lyfte typ under de sista låtarna å det var fullt ös tills de stängde.
Kim spydde i en buske utanför å vad stina gjorde på trottoaren tänker jag bara inte säga. hahahaha
Vi tog luft å snackade med micke. Vet inte hur många kramar stackarn fickXD

Lite häftigt var också efter det var slut. Snälla vakten sa att det var slut å vi fick gå å jag sa att vi är med micke å bandet. Då frågade han om det var okej att vi stannade å det fick vi. hahaha VIP!!!höhöhöhö
Alla var duktiga å hjälpte till att packa ihop men fan bäst att inte röra deras prylar...sladdar å grejer liksom.
Men vi stannade inte så länge. Vi sa hejdå å tog nattbussen hem till kim där vi slaggade hela natten.
Var lagom rund om fötterna å snubblade lite men klarade mig fram till sängen sen somnade jag.

Söndag:

Var uppe å vankade å letade efter min väska å mobil flera ggr men hittade den inte, när klockan var nio så steg jag upp helt å man kan ju inte säga att man känner sig direkt fräsch, sova med smink å kläder på samt oborstade tänder. OGILLA!
Hade heller ingen röst när jag vaknade, ont i huvudet å lock för öronen. Kim var duktig å hade bakat scones som vi åt upp. Han å jag snackade lite politik sen kom stina upp å joinade oss å då hade vi "bakiskonsert" i köket.
Jag på gitarr, kim på melodica å stina på hemmagjorda trummor å maracasXD
Fan vad kul vi hade. Höll på en bra stund. klädde sedan på mig å ville hem men stina å kim började spea tråkigt monopol på datorn!!!?:O drygo...kim skröt så myket i början så det slutade med att han förlorade å stina vann. Inga kommentarer angående min medverkan.;)

Drack te å chillade å lirade lite gitarr igen sen gick stina å jag hem, då var väl klockan runt 14:D
Fick ju gå hem eftersom pappa smitit ut till tjurkö:S
kallt som fan var det å inte kul å möta massa folk.
Men kom hem tillslut å hade typ 30 nya mail varav 3 jobb:P tjohooo.
Så har typ 3 jobb å välja mellan.
Har typ precis duschat nu å känner mig lite fräschare men halsen är åt helvete....:S stina smittade mig visst.
Men sånt tänker man ju inte på då.
Får se om jag mår bättre imon, troligen inte.
På tisdag måste jag vara fit for fight för då är det fritidshemmens dag å man ska underhålla 2000 ungarXD

Just nu har jag lite bakfylleångest pågrund av en del sms, å hur det blir när man träffar micke igen på tisdags musiklektion. Lackade ju ur totalt..ramlade ju av stolen med Björn å slog sönder ett glas i tusen bitarXD...

pinsamt

Nu orkar jag inte skriva mer så här kommer det bilder:)

Enjoy!


Micke i egen hög person (rockstjärnestatusXD)


frontmannen, vet ej namnet men han var schysst;)


från vänster: Daniel, frontmann å micke


Kolla minen, extemt koncentrerad:P


jag "groupie" *skojja* rock and roll suicide?XD ...det spekuleras också om cousin IT har gått vilse;D


Två fina grabbar:PXD (Lägg märke till ramlösan i mickes hand)  hahaha öl ska det ju vara!
Denna bilden får avsluta det hela.

Tack än en gång för en helt sjukt rolig helg!!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: