Cracked Actor

What happens in Alljungen stays in Alljungen

Kategori: Allmänt

Jag överlevde Alljungen utan större motgångar.
Det var skitkul både i fredags och lördags.
Tog också mitt första dopp i fredagsXD askallt men badade många gånger sen efter. Bastade gjorde vi också.
Stina och jag paddlade å tog oss förbi 3 st som ändå hade kört före ossXD
Grillning och allsång vid brasan, jag på gitarr.
Spökrunda/reflexrunda:P
Kottkrig och pilbågstävling:)

Men det roligaste var nog ändå när grabbarnas bastu exploderadeXD nästan.
Jag, stina, mattias och fredde satt å snackade å vi kollade rakt fram rätt på den där grejen som gör att det blir varmt...
Å då small den jävlen till å det slog gnistor:P vi bara "OMG ut ut ut!!" sen vågade vi inte gå in.Stina och jag glömde våra handukar där inne och det var ett jälva kaos, fredde skrek att vi skulle ropa på björn, nån hämtde honom men det tog en stund så vi gick in å kollade igen å då brann det så vi fick panik å fredde å mattias såg brandsläckaren å agerade snabbt.
Vi bara shiitXD

De kände sig grymt coola å samarbetadeXD det enda man hörde under tiden de släkte var "å fan vad häftigtXD grymt"
vi var heller inte beredda på att det skulle ryka så mykket om skumsläckaren så vi andades normalt..detta fick vi snabbt ångra å började spotta å hosta å ha oss för det smakade ju skit...usch.

Vi ville fortfarande basta så stina å jag drog in till tjejernas men killarna fick inte komma in för det var folk som duschade så det sket sig. Vi fixade till oss å sen var det spökrundan.

Över lag har det varit roligt men igår blev jag sur...det tänker jag inte ta här. Blir bara irriterad när jag tänker på det.

Det var iaf skönt att komma hem, somnade å sov sen hela natten tills nu i förmiddags...duschade då.
Ska byta sängkläder å städa till lite.

Bara 3 veckor kvar nu. Har som sagt sv-prov på måndag å har inte övat...så jag måste nog göra det nu.
På tisdag är det uppspel i kaféterian för oss.

Här kommer då en massa bilder:) Enjoy!


Väntar på bussen som skall ta oss till Nävragöl:) 9.30


Väl framme i Nävragöl, där börjar vandringen mot lägretXD
Fattar inte varför jag jämt ska se så jävla dum ut på fotonXD


Bara att kolla på mitt face så ser man hur jag riktigt liderXD haha



Korvgrillning och allsång på kvällenXD


Björn kör soloXD


haha lägg märke till hur koncentrerad jag ärXD


Pilbågstävling
Fredde fuskade för nån (gissa vem) saboterade min fina pil som jag gjort.XD


Stina ville givetvis också prova:)


Stina och jag provade stinas lags pilbåge...den var mindre å sämreXD


Jag i plurret:P första doppet för i årXD


Första natten spenderades utomhus under en stor sten och egenbyggt vindskyddXD


Lördagens aktiviteter, 3 stationer, jag vann en tävling. Här försöker jag göra upp eld:)
Fast lyckades inte.


Näcken påklädd? haha
Mys vid brasan torsdagskväll:)


Gitarrspel vid vattenbrynet:P


Massor av lekar å tävlingar i kvällen.
Här ser ni förlorarna 2A i dragkampXD


Efter att ha sovit ute var det sjukt skönt att komma in å sova i en normal säng med täcke å kudde.
Eftersom bastun blev förstörd å fredde å mattias hade tänkt sova i omlädningsrummet istället för ute så fick de tränga sig in hos oss;) det blev golvet för de. Samt emma som somnade hos stina på undersängen. 5 pers på 5-6 kvadratmeter= SYREBRIST!!!XD


Kvällsmys med stina, kadrija å aleks:)


Lyssnar på instruktionerna inför spökrundan:P jag är inte rädd, jag biter på naglarna ändåXD


Provar dasset.
Denna bilden får avsluta det helaXD

hejdå







Kommentarer


Kommentera inlägget här: