Cracked Actor

Relaxing

Kategori: Allmänt

Å fy fan vad skönt allt känns nu just i denna stund. Har gjort natur - och friluftslivsprovet idag å det gick bra:)
Gick på stan och mötte fia å lämnade tillbaka boken hon lånat på chapman. Sen gick jag upp till pappa och satte mig där och väntade till 4. Gick till Åhlens å mötte hulda, hon var snäll och lånade ut 400 krXD helgen är räddad!!!;)
Gick å köpte Loreals nya spraytan å har pracis provat den:P asbra å kunde fixa allt själv, tillåmed ryggen;)

Tog bussen hem å somnade, sov typ till halv 10, sen satte jag mig med intervjun i pedagogiskt ledarskap, det blev bra.
Började sedan med brott och straff för elina ville ha det nu ikväll. Det tog en stund men alla orden som ska vara med finns i texten och är skinöjd med slutresultatet:D har skickat det till elina å sen nån dag får vi sätta oss å fixa ihop allt.

Känns så skönt att ha det mesta avklarat, har bara ett prov kvar nu BKF på tisdag å sen powerpointredovisningen med brott å straff. Sen kan man andas ut..för denna terminen.

Har bara en lektion imon, musik:) sjukt skönt, undra om det blir nåt uppspel på tisdag..?
Vi ska få betyg imon av Micke också å om det inte är bra så kastar jag ägg på honom på kvällen när han ska spela på aspö;) stina, jag å kim ska dit å festaXD längtar!!!
det var ju fullt ös på fox sist:P

på lördag ska kim å jag spela lite ihop, ev gå på bio:)

fan vad nice denna helgen kommer att bli:P

Sexbrun är jag också!!! det du stina;P hahaha


169 kr, HM

godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: