Cracked Actor

I try my best

Kategori: Allmänt

Solen skiner men kan inte njuta av det för idag MÅSTE jg städa:S...svårt att få tummen ur...alltid lika dant.
Igår sov jag hela dagen, steg väl upp 20.00 för då var det Jakten på Julia...
Men somnade sen iaf, å vaknade utvilad runt halv 6 nu på morronen:OXD

Försöker ladda över bilder från mobilen men det går inte, sladden är typ helt åt helvete. Ger upp nu
å skannar in mitt senaste försök till att rita. Gjorde en näsa och ett öga igår efter hellomiami.blogg.se, hon tecknar grymt bra och visar hur man gör steg för steg:D. Det ser sjukt verkligt ut.

Så här kommer mitt försök till en näsa och ett öga:

Anteckna nu att jag bara använder ett vanligt suddi, å två olika pennor, en hård smal å en mjukare för skuggning.
Varken knådgummi eller andra grejor...jo typ fingrarna också förstås.


Det svåra med ögon är att det ska var två, svårt å få de lika dana, sen beronde på olika vinklar....suck*
Men det är bara att öva å öva.
Vad ska jag skriva nu då....?
Jo, har spelat lite gitarr ocksåXD
UNdra om stina är vaken, får väl lämna de där svenskaböckerna.

Nä, palla mer nu

ha en trevlig dag

bye


Kommentarer

  • Johanna - www.johannajagendal.se säger:

    Svar: Åh, tusen tack! Vad glad jag blir! :D



    Du är ju grym ju, superfint öga och näsa! Fortsätt teckna, du är jätteduktig!!



    Kram

    Johanna

    2010-05-02 | 10:59:32
    Bloggadress: http://www.johannajagendal.se

Kommentera inlägget här: