Cracked Actor

höst

Kategori: Allmänt

Det var ett tag sen man skrev..har inte orkatxD har ju hörtlov nu å då blir man lat....eller latare
Har fått lite gjort iaf, städat å så. Varit på stan å hämtat ut mitt leg:D ser ut som en mupp men det är ett leg.
Hejdå passet. Var med stina å kim igårkväll, vi drog ut till landet ingenstans, dvs jämjö:P till tina å johannes.
Vi blandade lite drinkar och var sociala:P
Kom hem runt 23 och somnade bums.
Har fått tillbaka min dygnsrytm och det är jag jävligt tacksam för.

Just nu sitter jag och nyser precis hela tiden...får fan inte blir sjuk nu. På lördag är det ju halloweenfestxD
Jag kommer lätt äga alla med min jack sparrow-kostym:)
Kanske skulle hitta på nåt med kim å stina lite senare...typ spela gitarr med kim å försöka lära stina också.

pallar inte skriva mer nu

haj haj

Kommentarer


Kommentera inlägget här: