Cracked Actor

Alone in my bubble

Kategori: Allmänt

Känner mig helt orkeslös, ingenting funkar. Känner mig ensamast i världen.
Tankarna kommer tillbaka och jag vill bara gråta men det kommer fan inga tårar.
Ibland undrar jag om någon faktiskt skulle bry sig om jag försvann.
Vill bara försvinna nånstanns och komma tillbaka nån annan gång när allt är bättre.

Har vänner men ibland undrar jag om de faktiskt finns där för mig när jag behöver de som mest.
Om jag skulle blir sjuk igen, vilka går å vilka finns kvar?

Kommentarer

  • hulda säger:

    Linnéa hör av dig om det är något. Jag bryr mig!

    2010-11-11 | 12:45:49
  • Magdaaa säger:

    Håller med Huldet. Vi finns och bryr oss på riktigt <3

    Du har mitt nummer så bara att slå en pling :)

    2010-11-12 | 12:16:39
    Bloggadress: http://starrynite.blogg.se/

Kommentera inlägget här: