Cracked Actor

Ladda för ny vecka

Kategori: Allmänt

Helt sjukt men klockan är bara 8 en måndagsmorron och jag är piggelin.
Börjar vid 12 som vanligt men ska se med stina om kan ta oss in tidigare...lite grejer å fixa.
Har varit rätt effektiv nu  på morronen och impregnerat skorna så de ska hålla för snöblasket:)
Helgen har sovits bort men jag lyckades iaf få rummet städat efter mykke om o men som vanligtxD

Denna veckan måste jag fan ta tag i alla läxor. Imon ska vi säkert redovisa om högtidsgrejen på skapande.
På torsdag är det stort prov i kommunikation kap 1-4..astråkigt ämne å onödigt med.
En uppsats om sekter ska göras med. Med stina. Har inte gjort nånting. Vet inte ens när det ska vara klart:S
Samt projektarbetet. Idag ska jag få tag på marie så hon kan läsa det. Sen ska emma, sasse å stina få det. Sen får de läsa igenom att tills på torsdag å då ska vi prata ihop oss.
Pappa gick i taket igår när jag berättade att inte skolan betalar ett öre. Han tyckte det var jävligt drygt att våran rektor ska få huset drenerat å garaget ombyggt gratis av elever.
Det får du ta med honom sa jag.
Tycker också det är jävligt dålig stil..precis som om han inte får fetelön.

Men nu kom jag in på annat. Hoppas jag inte har glömt nåt på läxfronten nu.
Imon är det dags för stora eventet på teatern. Kontaktannonsmänniskorna ska mötas på café (alltså vi)
Vi har skrivit brev och vi vet inte vem vi har skrivit med. Vi vet bara om deras karaktärer och de vet om våraxD

...undra vad vi ska göra för tråkigt på björn ove hattvigs lektion idag...julbandyn säkert...-.-

Nä nu skriver jag inte mer

"haj"
"aborre!"




Kommentarer


Kommentera inlägget här: