Cracked Actor

ch... ch... changes

Kategori: Allmänt

ÅÅ fy fan vad jag är sugen på att förnya mig. Tänker på håret. Är så jävla trött på denna frillan å trassligt blir det med, orkar liksom inte stå å borsta heöa tiden..
Men nu när jag har fått mina pengar så ska jag beställa tid hos frissan.
Har varit där en gång....å det var i nian tll skolavslutningen.
Mamma klipper mig ju annars men vill testa nytt nu.

Har suttit å gått igenom hundratals bilder å sökt info om att man måste klippa sig efter ansiktsformen.
Jag har runt ansikte å det suger:(
hade velat ha med ovalt..för tydligen passar de i allt.

Jag måste klippa upp det å tunna ut det men jag vill ha kort hår å samtidigt långt.

Tillslut hittde jag dessa bilderna...men är fortfarande osäker om jag skulle passa i nån av de:S

Mitt hår är det finaste jag har å jag vill inte göra nåt som jag ångrar...visst det växer ut men ändå...
vill ju inte se ut som nåt kioskmongo medan man väntar...

tänker iaf ta med dessa bildern till frissan å fråga om de är duktiga.
Jag ska fan ha ett proffs, ingen amatörxD


Denna är så jävla snygg, rockig, spretig:D
Men passar jag i så kort hår?
Nån längre version av den??


Eller denna (denna människan har tjockt hår, det stod det iaf)

här kommer baksidan oxå


vi kör den från sidan med

snyggt

kommentera vilken jag skulle passa i mest:)

godnatt

Kommentarer

  • Rozanne säger:

    hon med mörkt hår skulle du nog passa bäst i :)

    2010-09-27 | 03:36:52
    Bloggadress: http://lakrrits.blogg.se/
  • staaiina säger:

    Ja, håller med. Den som har mörkthår där, så ska du ha det ;)

    2010-09-27 | 16:01:33
  • Nea säger:

    Okaj...men fan den blonda ä så finxD aja får bli den bruna då:D tack för hjälpen:)<3

    2010-09-27 | 17:28:49
    Bloggadress: http://crackedactor.blogg.se/

Kommentera inlägget här: