Cracked Actor

Fredag+förfest+Jolly

Kategori: Allmänt

Igår var det livat:P
Började med förfest hos Tobbe, men kim,stina,johannes,tina å tim.
Vi började vid 5, tog oss in till Antons bar runt 7 för då skulle Micke å Jolly spelaxD
Hade sjukt roligt hela kvällen förutom när jag fick hicka...

Det blev lite för mycket så jag gjorde bort mig lite inför micke när jag berättade om huldas bravader på polenfärjan under klassresanxD eller när jag försökte få med honom till pirrenxD
Träffade också på några av mamma arbetskamrater...å just det ja, min å stinas svenska lärare, peterxD
Innan vi gick så köpte tobbe å jag jollys skiva för 100 kr:)

Efter det drog vi till harrys å mötte folk sen till PM å satt där till jag fick hicka igen å mådde dåligt.
Slaggade hos tobbe men somnade inte då jag fick höra han smackljud som han gör i sömnen..så jävla uddaxD

kom hem å gick å la mig, har bara vilat nu ikväll.
imon blire valvaka hos robin. Tillsammans ska vi hejja fram Mona:)


"catch me if you can"


Vi laddade med lite sånt här innan också

Fire in the hole!!!!!:P

bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: