Cracked Actor

Livet går vidare

Kategori: Allmänt

Igår var det mormors begravning....det gick väl bra, men fan...hade helst sluppit gå.
Jag hatar begravningar:S fast vem gör inte det...

Vi var inte speciellt många....det var jag, mamma å pappa, moster, nisse å linn med pojkvän. Sune å solveig, bodil å peter, ingela, filippa å lynn samt jörgen å ingrid.
Efter så åkte de flesta hem till oss å drack kaffe. Allt blev som vanligt igen runt 14-tiden...
Den enda gången vi släktingar träffas är när någon dör...tråkigt att det ska vara så men det får man väl ta...

På kvälllen träffde jag hulda å vi gick en promenad, vi drog hem till henne sen å skulle kolla på stockholm boogie men det blev varan tv iställetxD
Sen somnade vi...fan vad hon snarkarxD
Gick hem runt 11 idag, skulle städat men pallade inte...så gick å la mig.
Imon ska jag typ va med Alex thorell billing...blir väl film eller nåt.

Har iaf blivit bättre..är väl så gott som frisk nu men så har jag mensvärk:S
alltid ska det vara nåt.
aja skit samma..får knapra alvedon ett tag till då...

aja

palll skriva mer nu
bye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: