Cracked Actor

My decision

Kategori: Allmänt

Bokade äntligen tid idag till klippningen på parksalongen. Har tid på måndag kl. 14 och stina har tiden efter migxD
Har bestämt mig å hittat en bild på hur jag vill ha håret.


såhär typ, fast jag har jue min lugg...å brunt hår ca 380 spänn.
Ska bli spännande, är faktiskt nervös...tänk ifall det blir helt fel:S

Men iaf, skolan idag, vilken jävla dramatikxD
fast jag var som tur inte så inblandad...vilket är ovanligt-.-
Ska inte ta att här på bloggen å så men ni som var med vet jue:/

är fan astrött å hade så ont i huvudet i eftermiddags...kännns som om jag håller på å bli sjuk. sen fryser jag
hela tiden. Imon börjar jag 20 över 8 så ska snart lägga mig...igen...har sovit sen 5 men fortfarande lika trött.

nä palla mer

godnatt på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: