Cracked Actor

Little much

Kategori: Allmänt

Kollar på idol, ja det har ju börjat igen, har sagt det varje år å säger det igen...MASSPRODUKTION!!!
Inte mycket har hänt i skolan....teatern fortskrider, skapande verksamhet också...
nästa gång blir jag färdig med dockan, tänkte först att det skulle bli jack sparrow men bestämde mig för edward scissorhands. Eftersom det är min favvokaraktär som johnny depp spelat.
Stinas docka bli man ju mörkrädd förxD
det skulle bli en apa:P

Har för övrigt varit ledig idag:) bara slappat bort det mesta av tiden men tog mig själv i kragen ikväll å städade badrummet.
känns genast mykke bättrexD

Imon blir det att supa te att hos tobbe med stina å kim...det blir även Jolly å micke på antons bar;)
nice:) efter mykke övertalning av stina.

Har bara en lektion imon, bkf...ingen teater för Karin ska till vårdcentralen eller nåt.
Ska låna pengar av thorell å sen blir det iväg till systemet;)
Söndag blir det valvaka hos robin med allihopa:P
GO MONA!!!xD

Nu ska jag kolla på debatten på 4:an:)

bye




Kommentarer


Kommentera inlägget här: