Cracked Actor

Can´t help thinking about you

Kategori: Allmänt

Jaaa...här ligger jag mitt i natten, kl 03.15 om vi nu ska vara noggranna.
Funderar på om man vågar ta chansen. Eller fegar jag ur?
Sist jag gjorde det blev fan allt katastrof, människan slutade prata med mig....hum..kanske för att han var gift och
hade 3 ungar men men...den här gången gäller det nån helt annan.
Vad jag vet så är han singel, det står ju på FB, då måste det vara så...
Varför tycker jag om honom för? kanske för att han nästan är skådespelare :P
Det är väl det som lockar, alltid varit svag för kändisar. Det vet ju alla;)
Det jobbigaste är att man vet aldrig riktigt var man har honom...ibland är han glad och ibland sur...
eller är det jag som uppfattar fel?
Haha :D han gillar att stå i centrum, bekräftelsebehov har han också...men vänta lite, det låter ju som mig?!:O
Det är bara den sjuka humorn som saknas, annars är han precis som mig:S
eller aa, jag känner honom inte så väl, så jag vet inte.
Kanske det är därför som jag gillar honom...
I vilket fall som helst verkar han inte gilla mig...synd, förtror vi kunde blivit riktigt bra vänner iaf.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: