Cracked Actor

Inte nu...sen

Kategori: Allmänt

Usch, nu har jag ont i halsen igen:S Och har 3 jobbiga dagar framför mig. Imon lär jag bli kvar på skolan till 21-22 eftersom vi ska ha genrep. Fixa med smink och hår. Allt måste gå bra. För på tisdag är det premiär på morronen för några:/ Och på onsdag så ska vi ha 2 föreställningar på kvällen för våra föräldrar och vänner.
Jag är fan sjukt nervös:S men det är ju spännande också...bara allt går bra och att jag inte glömmer mig.
Och som om 3 föreställningar inte är nog så har vi NP i svenska (uppsatsskrivningen) i typ 5 timmar på torsdagen-.-
Alltså en fullspäckad vecka, därför kan jag inte bli sjuk nu. På fredag kan det bryta ut...om det nu måste...
Helst slipper jag det. Den 27 ska bkf fördjupningsuppgift vara inlämnad och religionsuppsatsen v.20...
det var nog allt.
Har bara sovit och kurerat mig hela dagen idag...te, halstabletter.
Vi grillade igår och hade trevligt men det blåste lite men det lugnade ner sig senare. Men vi frös och drog upp till stina och var sociala där istället :)
Får tillbaka min sovmorron imon iaf, så börjar halv 10.
Nu ska jag fortsätta kolla på (L)uri Geller....men är måttligt road...-.-
hejs
Trollenja, Trollesprutt och Härmet?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: