Cracked Actor

My Day

Kategori: Allmänt

Tjoho idag är det min dag :) givetvis är jag vaken.
Tårta å allt är beställt. Vi ska hämta den idag runt 11 sen drar vi ut på landet.
Jag stannar nog bara till onsdagmorron för på kvällen blir det Håkan-konsert, som publikvärd med stina å kanske emma.b.
Å på lördag blir det fest:) blir utgång också på Fox antagligen eftersom Hayride spelar.
Jag tror jag är frisk nu iaf. Halsen känns inte längre å ingen feber. Hade lite ont i huvudet innan.
Jag var på vinden med mamma idag å rotade igenom mina gamla saker...letade efter mitt munspel men hittade det inte. Så har önskat mig ett. Mamma sa det till pappa men han sa att det  minsann inte bara var å köpa ett. Man måste veta i vilken ton man vill ha. C-dur är väl det vanliga..?
Fattar nada. Så vi får se vad som blir imon.
Några månader gammal :)
Mingelbild från 08 - firade min 18-årsdag på Playbar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: