Cracked Actor

You said "In one way or another"

Kategori: Allmänt

Efter allt festande efter sailet så har jag nu legat i feber å hals ont i några dagar. Men är nu på bättringsvägen.
Undra hur länge jag får va frisk nu?...jag gissar på 2 veckor.
Jag kan starta såndär vadslagning så kan ni komma med era bud. kanske nåt man kan tjäna pengar på xD
Men sailet var kul, råkade ut för en ordningsvakt IGEN!! :P stod på en högtalare, där också, stina, emz å kämpen samt micke hade stått. Fast det var ju bara jag kvar när vakten kom å så fick jag skiten. Å han sa "ska du va kvar här inne eller?" å jag svarade snabbt "aa, ska du det också eller?" haha. Men jag hoppade ner iaf.
Detta var på fredagen då Jolly spelade. Sedan drog jag, stina å emma b upp på stan, plankade in på sliver med angelicas svarta plastband, jag hånglade upp en random kille från skövde (antagligen därför jag blev sjuk :S), emma tappade sin plånbok, hittade en kebabvagn å vi fick gratis käk. Drog iväg till Mogges lägenhet. Mogge å skövde-killen somnade, då passade emma å jag på att dra där ifrån. Hittade en ny efterfest hos kämpen sådär vid 4 på morronen. Där stekte vi köttbullar i captain Morgan xD som blev rätt goda
jag vandrade hem genom stan runt 7 på morronen.
Alltså en lyckad kväll
bra utsikt därifrån....Innan vakten kom xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: