Cracked Actor

"Folk"

Kategori: Allmänt

Nytt år då, nya utmaningar...pallaxD
Nyår var bra men kunde varit bättre...det blev en tidig kväll. Väntade in det nya året med stina å kim på gamla långöbron, stället där det blåste som mest. Trodde fan jag skulle frysa ihjäl:S
Stina och jag skänkte också en tanke till Jesper R.I.P<3, det är redan 3 år sedan han gick bort:S
Gick iaf hem runt 00.15 tiden...kändes som en evighet...
Resten av helgen gick åt till att sova. Men var med Huldet i söndags och hon sov över här till igår. Och vi drog hem till henne å slöade bort heöa dagen.

Iaf idag är det äntligen dags att bli av med vinylskivorna. Micke kommer hit nån gång i eftermidda och ska kolla igenom de...innan vi lämnar in de till snubben på hantverkargatan:P
Han får minsann ge ett bra pris.
Och pengarna ska lätt gå till mig eftersom jag hittade köparenxD

För övrigt har jag varit jävligt duktig idag. Städat, diskat och varit ute med hunden...vuxenpoäng till migxD
Enda gången det blir nån ordning här hemma är när det ska komma folkxD

Ska se om jag kan klara ut den förbannade kaffebryggaren ocksåxD
Får väl bjuda honom på lite kaffe....
det är USCH!!

Kim och Stina på nyår hos Teeb

Kommentarer

  • ELIN säger:

    tänk om jag fick en tidig kväll på nyår, kom hem halv fem nästa dag :P

    2011-01-05 | 19:53:43
    Bloggadress: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här: