Cracked Actor

Sicko

Kategori: Allmänt

Jaha, nu har man gått och blivit sjuk...roligt-.- Vaknade upp igårkväll med svullen hals. Å när det är fint väder ute å allt.
Måste iaf bli frisk till helgen så tänker ligga nerbäddad i sängen hela dagen å kurera mig.
Stina följer inte med till Stockholm v.8 så i tisdags frågade jag christoffer och han blev smått chockad när jag sa att vi kommer få gå backstage på romeo å juliaxD
Men han skulle fundera på det i några dagar men jag hoppas att han hänger med.
Vet liksom ingen annan som är intresserad av teater.

Jag har typ blivit beroende av tradera:P Har köpt skitmånga saker, men det är ju billigt.
Hämtade min väska igår därifrån som levererades till Time:/
Men älskar den, en gammal Marlboro-klassiker. Med läderdetaljer å jävligt rymlig. Så det blir nog den jag använder när jag drar till stockholm:D

Men det är några vecckor kvar...längtar...behöver ett break nu. Är så jävla trött på skolan och att det snöade ännu mer härom dagen hjälper ju inte precis-.-

eeååå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: