Cracked Actor

Söndag stundar veckan till

Kategori: Allmänt

Här ligger jag i min säng...söndag igen. Helgerna går alldeles för fort.
Men har iaf hunnit städa här så det känns bra. Bara det jävla projektarbetet kvar-.-
Vill bara slippa skiten. Vill ha sommar nu...iaf vår.
Var ute med nuffe för en stund sen, snön ligger kvar...iaf vallarna å frosten, men jag hörde vårfåglen. Vet inte vad det är för fågel men när man hör den så känns det lite ljusare å bättre.

Var ute och gick med frasse igår...typ rätt sent. Skönt att komma ut lite. Vi behövde prata av oss båda två.
Så han fick leka lite psykolog åt mig. Det var inte länge vi var ute å gick men den lilla stunden räckte. Tur att jag har frasse som stöttar mig  vårt och torrt:)

Mamma tvättar idag så måse hjälpa henne lite. Och nu i veckan ska jag ha en uppgift ill barnen så jag får visa vad jag går för...hoppas jag får mvg på denna praktiken också. Vi får la se.

Som sagt, nu ska jag hjälpa mamma med tvätten...

eeeåå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: