Cracked Actor

Vettig Rubrik?

Kategori: Allmänt

Slaggade hos huldet igår, behövde bar komma hemifrån en stund.
Har gjort en bra affär idag...å köpt dubbelsängen å hämtat den:) Så här sitter jag på en mysig tempurmadrass:)
asskönt...kanske vaknar upp som en nny människa imon.
Vem vet...eller också försover jag mig.
Nej det får jag inte göra för imon är det ju första dagen på den 6 veckor långa praktiken på Hästöskolan+fritids.
Är lite nervös....fast man brukar ju komma in i det rätt fort..bara man slipper sånna där surkärringar:S

Har för övrigt lagt ner mitt projektarbete och börjat på ett nytt. Ska nu göra nåt helt annan. En tidning, med reportage och intervjuer. Den ska förstås handla om kändisar...eller aa mina idoler. Lite svårt att får intervjuer med Johnny Depp, David Bowie,Iiggy Pop och Marc Bolan men Morgan ställer upp:D
Jag blev ärligt helt paff, trodde inte att han skulle ha tid. Men jag ska iaf skicka frågorna till honom sen ska vi pratas vid på telefon å stämma av å så. Sen fick jag erbjudande, att om jag kommer upp till Stockholm och ser Romeo och Julia så får jag komma backstage och träffa de andra med. Typ Zelmerlöw:P
haha Vilken bonus.

Jag var verkligen helt förstörd å så kommer morgan å muntrar upp en:)
Finns ingen snällare;)
Så Stina och jag har börjat å planera en liten tripp till våran huvudstad....på sportlovet.
Men det är inte billigt, bara biljetten till Romeo å Julia kostar typ 600/st:S
Rabatt Morgan?
Sen resan tur och retur.
Det blir till å spara varenda slant.
Men vi får se vad som händer. Vi skulle prata mer imon.

Jag har iaf kommit en bit på intervjufrågorna. Har 13 st...räcker det?

får se....

inviga sängen nu kanske:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: