Cracked Actor

Huvudet i tusen bitar

Kategori: Allmänt

Det blev inget Emmaboda i år. Fick feber å ont i halsen och har det fortfarande. Börjar bli trött på att nu.
Jag hade sett fram emot detta hela sommaren å så gå man å blir sjuk-.-
Men efter många turer lyckades jag sälja min biljett så jag förlorade inga pengar på det...bara ev roliga saker som man skulle ha som minne när vintern kommer:(
Så emz å emma.b fick åka själva. Hörde att de glömde regnskyddet så de var dyngsura å fulla när jag pratade med de sist. Men hade hellre varit det än sjuk.
Viva kalrskrona är ju i helgen nu men jag får bara ligga här å va sjuk. Knaprar ipren å halstabletter om vartannat men ingenting hjälper. Å på måndag fyller man 21...vill fan inte ligga å va sjuk då.
Men ska iaf få en fin chokladtårta :)
Mamma frågade mig om jag önskade mig nåt mer...men då visste jag inte. Nu har jag funderat lite å kommit fram till att jag vill ha en systemkamera, bra å smidig. Å en skinnjacka samt lite affischer på...ja bowie, bolan..å Gurra förstås :)
Vill ha piercing i läppen som sagt men det får vänta tills hösten då det är slutbadat, drucket å rökt.
å vad händer med stockholm? kommer jag dit?
Måste skicka iväg CV
Den eviga frågan kvarstår. Vad ska det bli av mig?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: