Cracked Actor

Lyckans ost är hittad!

Kategori: Allmänt

jag har nu fattat ett mycket drastiskt beslut. Trodde att jag skulle bo kvar här i karlskrona för evigt men nu ska jag flytta med Emma.b till Stockholm. Fast grejen är att jag måste hitta ett jobb där. Men har kollat runt på platsbanken och det finns hur många barnskötarjobb som helst:D
Å nåra café, lagerarbete osv:)
Så ska sätta ihop cv, betyg å allt i ett dokument å skicka iväg.
Emma säger att hon flyttar i mitten av augusti...får väl se om jag kan få ett jobb på en å en halv månad...annars får jag kommer nån månad efter.
Lägenhet har vi typ också klar. Hennes polare har en 2:a som ligger nära globen men han skulle visst flytta ihop med sin flickvän.
Berättade nyheter för mamma å pappa...de typ bara flinade:O
I stockholm finns det mer möjligheter, mer jobb å en karriär kanske.
Filmjobb å sånt finns jue där. Å för att inte tala om alla kändisar xD
Men seriöst, måste komma vidare i livet. Om jag nu mot förmodan inte skulle trvias så är det väl bara att flytta tillbaka. Jag är ung, jag måste ta chansen!

Kommentarer

  • Frasse säger:

    Vi kommer sakna dig här nere:) Men hoppas du får som du vill och att allt funkar som du vill:D

    Kram

    2011-07-14 | 12:36:21

Kommentera inlägget här: