Cracked Actor

Suuugen

Kategori: Allmänt

Hasslö förfest var kul. Trots intriger, fylla å hångel:P
Hade ont i hela kroppen dagen efter...å det var bara en natt i tält. Vi fick iaf käka frukost med micke å familij i husbilen. Emz drog hem till långö så det var jag, stina, freddan å Mr.Dyke. Mr. Darcy åkte hem.
Men jag kan inte klaga. Hade myyss med dyke;)
Är fortfarande hemma själv, rätt okej bara man har nåt sällskap. Å har blivit rätt sugen på att pierca mig i läppen:P
Det är fan sjukt snyggt. En ring i mitten liksom;)
Å Emz vill pierca sig i näsan så vi hade en tanke om att vi kunde göra det samtidigt.
Fast man får ju inte pussas, röka, eller nåt sånt på 10 dagar:O
Om vi gör det på onsdag så är det fritt fram den sista juli. Dagen innan min födelsedag:)
Kan ju bli en förskottspresent till mig själv:D
Men päronen kommer ju lacka ur...speciellt mamma:P Men vafan jag är ju 21 nu.
Dags att klippa navelsträngen kanske..?
Å helgen efter blir det fetefest:D hoppas på samma succé som förra året;)
Suck them hard!!! ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: