Cracked Actor

Ett virrvarr

Kategori: Allmänt

Det var som jag trodde, förkylningen bröt ut ordentligt. Är fortfarande sjuk och har inte varit ute i fina vädret eller sett dagens ljus på 4 dagar nu. Känner mig rätt isolerad, man vill ju vara ute nu när det är sommar.
Inte för att man kan tro att det är sommar just nu när regnet öser ner och smattrar utanför.
Det skulle visst bli skitväder hela helgen :/
Vi får väl grilla nångång nästa vecka, ett alternativ hade varit filmkväll om det nu ska ösa ner hela helgen. Patrik skulle höra med de andra. Frågan är ju om vissa vill vara med....
Jag spenderar mycket tid med att planera allt jag vill göra, men det blir sällan nåt gjort. Jag bara går å väntar på att nåt ska hända.
Fast nu har jag ju legat i lite iaf. Såg ett reportage i Commersen om en fri teatergrupp, Alegria.
Så jag googlade å mailade en av dessa människor, Dimitri. Och jag fick gärna vara med:)
Så vi skulle träffas å fika nån dag...det är ju en chans att få in en fot i underhållningsbranchen:D
Tänkte också på Astrid Lindgrens Värld...där hade ju varit sjukt roligt att jobba. Så jag har kontaktat de också men har inte fått nåt svar än. Tänkte kanske tills nästa sommar eller nåt:)
En annan sak som jag länge har velat göra är att starta ett band, så jag, elias, jonathan å robin ska börja spela ihop.
Så jag lär väl ha å göra i sommar öven om jag inte får nåt jobb.
Men jag fortsätter söka. Kollar fan platsbanken varje dag, vad mer kan man göra liksom.
Tjurkö
Jo, en sak till. Gustaf Hammarsten (mys-Göran) ska sommarprata i år:D
Så glöm inte lyssna den 12 juli:)

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Ja kärlek kan vara både och.. Ibland alltför jobbigt. Åh tack ska du ha!! Visste inte att du hade blogg, ska lika in här lite oftare då!

    2011-06-18 | 23:13:17
    Bloggadress: http://jojjoy.blogspot.com

Kommentera inlägget här: