Cracked Actor

It´s over now

Kategori: Allmänt

Skolan, studenten är nu ett minne. Å det gick bra, hade roligt, grät å skrattade om vart annat:)
Grät av glädje på trappen. Men det kändes sorgligt också.
Som sagt, jag ångrar lite att jag inte gick estet. Men too late now.
Var på arbetsförmedlingen idag men det  var kö så valde att skriva in mig hemifrån. Men när jag skulle göra det var det nåt drygt med användarnamn å lösen-.- Så får pallra mig dit imon iaf, dock tidigare..på morronen annars blir det sån kö. Såg en massa studenter där:P
Var ju ute ändå i fredags å där träffade jag Patrik (estetare) och kompis med ChristofferxD
Estetarna hade visst fest på brandstationen å när Patrik å jag kom dit dunkade högtalarna fortfarande men allt som allt var det 5 pers kvar. En låg under låg under ett bord å sjöng håkan hellström "å jag ska aldrig ramla meer!!"
haha. Shiit alltså, det var ljust när man kom hem..sådär runt 5:P härligt.
ÄLSKA SOMMAREN!!!
Nån dag framöver blir det grillning å bad också med Patrik å vänner. Kanske kan jag äntligen få känna nån slags tillhörighet med dem. ESTET IN MY <3 :D
Lite suck bara att jag har gått å blivit förkykd också...kände det nu ikväll. Det blir till att bunkra upp med nässpray å halstabletter så man blir frisk snabbt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: