Cracked Actor

Nothing special

Kategori: Allmänt

Idag blev det strandhäng med bad, sol å lite volleyboll:) Träffade Daniel å Åke som jag inte sett sen förra sommaren.
Alla som pluggar på annan ort kommer ju alltid hem till våran underbara stad igen;)
Vid halv 6-tiden tog jag mig ut till Hästö för att träffa familjen som behövde barnvakt. Å de var jättetrevliga å allt gick bra. Vi fikade å åt kladdkaka å glass:) Vi fick bra kontakt å på söndag ska jag dit igen för att prova på mellan halv 3 å 5. Men det ska nog gå bra. 2 smågrabbar ska man väl klara av;)
För övrigt så ska jag få en tid till utbildningen för telefokus-jobbet...nån gång på måndag, sen vet jag ju inte om jag börjar med en gång eller hur det blir.
Imon har jag planerat att stiga upp lite tidigare...panta en massa burkar;) å sen ligga på stranden hela dagen...är ju så jävla blek.
Får inte glömma avboka tiden på arbetsförmedlingen som jag har på fredag förmiddag....Doris begravning är ju då:/
nä sova nu då så man orkar stiga upp.
goodnight folks!
Vafan är mellanslagen? de försvinner..help?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: