Cracked Actor

Ogjort arbete

Kategori: Allmänt

Idag (igår) skulle jag ju in till arbetsförmedlingen meen jag lyckades glömma LEG så väntde i onödan i 50 min...trodde de öppnade 8, det stod ju det på hemsidan, så  var där inne runt 10 över 9..skitkul. De öppnade vid 10-.-
Så jag gick runt på stan en bra stund. Mötte malin också å vi umgicks på hennes långlunch å uträttade ärenden:)
Tror jag gick över torget minst 10 ggr xD
Å eftersom den svenska sommaren är som den är så började det ösregna. Vi fick ta skydd på Wachtmeister å där satt vi å pratade tills hon skulle tillbaks till jobbet. Hon lämnade mitt CV med till sin chef....telefonförsäljning...
Tog mig sedan hemåt med buss efter det att jag tiggt busspengar av pappa.
Hade skittråkigt hemma så Frasse kom över å kollade film....men var så jävla trött så jag somnade i slutet men frasse skulle ändå hem å äta. Somnade igen å har sovit till nu typ....
Drömmde sjuka drömmar igen. Speciellt precis innnan jag vaknade....jag blev jagad av min föredetta arbetsgivare....nämner inga namn men det var läskigt...snodde typ hans choklad å hade sönder nån gren på en buske xD
Planer för idag är in till arbetsförmedlingen, denna gången MED LEG!
Sen på kvällen grilla på långö med nåra människor. Tror vi är 5-6 pers.
Invigde också min vegamössa idag..bra skydd mot regnet iaf;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: