Cracked Actor

Time is running

Kategori: Allmänt

Får rycket på hitta.se!!!:O måste hitta en gata tills imon på Hästö. Ska ut å träffa en familj som behöver barnvakt till två pojkar. Nån som vet hur mycket jag kan begära i timmen?..100 kr får ju timanställda men eftersom det typ är i hemmet så blir det väl...typ 80...vi skulle komma överens om det imon.
Och jag har fått jobb på telefokus...fast måste gå en liten utbildning först.....på måndag.
Längtar till första lönen redan nu...10.000 kr/ mån...men om man säljer riktigt bra kan man tjäna upp mot 20-30.000/ mån. Hade varit nice. Då hade jag kunnat sätta in på fondkontot...det jag tog ut:S
Samt spara ihop till en lägenhet.
Längtar verkligen till den dagen då jag får inreda allt...åka till ikea:) men det kostar...som vanligt
Fan att allt ska behöva kosta pengar.
Men iaf, midsommar-helgen var riktigt nice. Hade skitkul. Festade i 2 dagar i rad. På midsommardagen var jag, emma.b å sebbe på aspö å kollade på jolly när de spelade. Vi mötte upp tobbe å hans polare där å sen blev det efterfest nånstanns på ön. Vi tog sista färjan hem vid 00.
Har sedan dess inte gjort nåt vettigt...men har faktiskt diskat, tvättat å dammsugit lite. Och hjälpt mamma med tvätten idag...så okej jag har nog gjort nåt vettigt:P
Var hos tandläkaren idag med och allt såg bra ut, de röntgade bara...fick ingen putsning eller nånting så blev besviken...speciellt när man fick betala 450 kr...:S
Hade inget bättre för mig efter det så åkte ut å hälsade på på Rosenhill:)
De var glada å se mig å jag berättade om studenten osv.
Alla ungarna bara växer....de som var blöjbarn är redan 5 år å de har ett år kvar sen börjar de i skolan..de också....shiit. Tiden går för fort!!!
Hoppas alla hade en lika härlig midsommar som jag:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: