Cracked Actor

Kort dag, långlunch

Kategori: Allmänt

Puh, fan, alltid lika skönt å komma hem å slänga sig i sängen. Speciellt efter att man käkat.
Vi skippade maten i skolan och gick på thairesturang istället, jag , stina, kim å aleks:)
Asgott med buffé..men starkt...det fanns sushi också. Men jag åt inte så mycket, utan blev lagom mätt.
Vi satt där typ tills de stängde vid 3...vi ko dit runt 13..så 2 timmar.
Det blev efterätt också, banana-splitt:)

Vi hade ju bara 2 lektioner idag, religion å sv....inget märkvärdigt. Rätt soft faktiskt. Speciellt om man börjar 10 å slutar 12.20:D
Så jag kommer nog framöver springa iväg till gymmet efter skolan. Sen gå lördagar också på förmiddan...om jag orkar upp. Måndagar också kanske?
En dag i taget:)

Jo jag klippte ju mig i tisdags å det blev asbra!!:P rät mycket kortare faktiskt å fick det uttunnat. Blev assnyggt när hon plattade det å turperade lite där mitt på;) Så det var värt 380 spänn.

Allt känns hyffsat bra förutom att PA ska vara inlämnat den 31:S
å alla andra läxor-.-

Nej nu ska jag vila sen sätta igår med Projektarbetet.

eeååå


håret


bak

Kommentarer


Kommentera inlägget här: