Cracked Actor

"Mmmmhhhummm...OST!"

Kategori: Allmänt

Har funderat på meningen med livet....Elinn tycker att man ska bli en "groupie"...ja varför inte...xD
Men jag vet iaf att jag vill gå på emmaboda-festivalen  sommar, å kanske nån till.
Jag vill ha riktigt roligt i sommar, dricka, umgås med vänner, grilla, bada å allt som hör sommaren till.

Men just nu känner jag mig bara stressad. Fucking jävla projektarbete!!!!
Pissigt, å inget svar från nåt jobb heller. Måste fan ha pengar så man kan leva.

Studentmössan kom nu i veckan också, man börjar ju inte längta midre precis.

HATAR SKOLAN!!!!!
HATAR LIVET!!!

Men nu är det iaf helg....


Kommentarer

  • Magda säger:

    Hata skolan gör man bara i trean på gymnasiet ;) Annars är universitetsvärlden härlig då man satsar på det man tycker är intressant ;)

    2011-03-29 | 00:20:46

Kommentera inlägget här: