Cracked Actor

Så mycket bättre

Kategori: Allmänt

Första dagen i skolan gick bra, rätt skönt att bara få vara...slippa ta ansvar för ungar:) å kunna få svära hej vilt igen å inte tänka på vad man säger å slippa vara pedagogiskxD
Hade skapande hela dagen men rätt okej.

Slutade redan vid 12.15 å då drog jag, aleks å elina upp på stan. Hade frågat stina innan men hon sa nej....men vem kommer springande sen:P haha å med tina i släptåg:)
Hade hela min lista å spatserade gatan fram å släpade alla över hela stanxD
Stadium först för att hitta gympadojjor. Sen hm osv...
Aleks å elina gick å väntade på att vi andra skulle bli hungriga men det blev vi inte. Men blev övertaöade iaf att följa med till PM. Där satt vi en bra stund.
Sen skulle jag göra mina sista ärenden. Beställla tid till klippning, å fick tid redan imon halv 4, tar som vanligt en bild med mig för att visa hur jag vill ha det.
Sedan gick vi runt hörnet till wellness studio å frågade ut en övertrevlig människa om priserna....frågade om ett halvår...men han lyckades övertala mig till ett år för då fick man skor på köpet.

"Fan jag känner igen de där skorna"
Guess What, det var samma som jag hade köpt för typ 700 spänn nån timme innanxD
Så jag nappade givetvis på det men betalar med autogiro en gång i mån i 12 mån...att betala allt på en gång skulle osta mig 4000:S å det hr jag inte råd med.
Men 349 kr/ månad + jättebra skor på köpet:)
Så jag lämnade tillbaka de som jag köpt på stadium.

Tog bussen hem å gick igenom det jag inhandlat. Sen blev det sängen, vaknade runt 9...men ska försöka sova igen.
Hoppas att jag kan replikerna tills imon...

hur ska jag ha håret...har hittat några bilder





godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här: