Cracked Actor

9 maaars

Kategori: Allmänt

Försöker knäcka kims dumma gåta:P

"Vilken tidning kommer sent?"
Teeb sa commersen....det skulle kunna vara rätt.
haha nu fick jag reda på det å det var rätt. Men inte kom han på det själv..det var stina som skvallratxD
LOL jag lurade mamma, hon trodde jag var smart men nej...inte denna gången;)
Lika dant var det en gång när jag visade att jag klarat av rubriks kub:P

Gud vad mycket beröm man fick, så smart jag är osv....:P haha klart som fan jag är smart.
Palla sitta där med den, bara att byta plats på klisterlapparnaxD

Suck, vaknade inatt med världens jävla mensvärk. Så har knaprat alvedon hela dagen å haft vetekudde på magen.
Usch, fy fan för att vara kvinna.
Har gjort lite nytta också, sv - instuderingsfrågor...men jag fastnade här istället.

Imon är vi lediga, vi hade bara svenska men fick slippa den när vi frågade (Peter)-pan:P
Så ska försöka ta mig till gymmet...har ju planerat in det på mån, tors å lör..3 dagar i veckan men frågan är om jag pallar imon. Det märker jag först då.

Gör väl inga större framsteg med projektarbetet. Har gjort alla delar å ska sätta ihop den i helgen.
Måste bara ha ett namn på tidningen. Ni får gärna komma med förslag. Seriösa nu!

Helgen bjuder på tjejkväll på fredag å på lördag ska jag å frasse hitta på nåt. Det var längesen vi gjorde nåt nu.
Han ska sova över här en natt så han slipper sin jobbiga morsaxD
Det blir roligt, vi har planerat att kolla film hela natten..men jag lär väl somna. Han ska hjälpa mig med slutrapporten också. Moraliskt stöd behövs här:P

Längtar såå till sommaren....bara jag får ett hyfsat bra jobb....
Har fått nej från både säljö å dressman nu-.-

aja jag håller er uppdaterade hur det går.

nu ska jag dricka mitt goda bedtime te:)

hejs



Kommentarer


Kommentera inlägget här: