Cracked Actor

Money ain´t funny

Kategori: Allmänt

Nu är det bara typ en månad kvar, hörde att det var 19 skoldagar kvar...
Shiit, de hela börjar bli på riktigt nu:)
Allt skulle kännas mer okej om man hade ett jobb. Fick ett brev hem idag att jag ligger back på kontot me 294 kr å att det ska betalas snarast möjligt, annars blir det ränta:S
Fattar inte hur det har gått till eftersom när jag handlat i affär eller tagit ut ur automat alltid sagt till när pengarna varit slut. Då har et liksom inte gått å ta ut mer pengar:/ underbart.
Å har fått en rejäl utskällning för att jag tog ut 4000 kr från mitt fondkonto:S
Vad fan skulle jag göra. Har ju köpt nästan allt till studenten själv. Jag vill klara mig själv. Hatar å fråga om pengar.
Men nej, ingenting jag gör blir ju nånsin bra:´(
Känner mig misslyckad...fan ta pengar!
Mösspåtagningen var iaf rolig. Här kommer några foton från Hellstadius kamera.
Linda, jag och Emma= smått berusade
BF3A!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: