Cracked Actor

Gratis är gott

Kategori: Allmänt

Förut vill jag ha en skivspelare eftersom jag älskar 70-talet. Sedan svalnade intresset lite för det där med skivspelare eftersom även de kostar pengar. Men igår var jag å stina uppe hos Emz å det var lite utrensning på gång.
Stina å jag fick ta om vi såg nåt intressant och jag hittade mig en skivspelare. Dammig men ändå en skivspelare:D
Så den tog jag med mig hem å högtalare å grejor men upptäckte sen att det inta fanns någon nål på så ska försöka skaffa en.
Idag har jag iaf städat och röjt lite. Välbehövligt som vanligt.
Jag och pappa ska försöka oss på med tv från tjurkö igen. Den nya som vi köpte i år.
Vi tog hem den så att jag ska slippa ha den där tjock-tv. Tar ju upp halva rummt...okej, där överdrev jag men än då.
För några månader sen satt frasse å jag å försökte få igång den där nya tv, men kanalerna var helt fucked up och HDMI-sladden funkade inte när vi skulle köra film från datorn...suck.
Så vi får se.
Om vi får den å funka så har jag en tjock-tv till salu eller bortskänkes om nån är intresserad.
Den funkar utmärkt och har fungerande fjärkontroll.
Har också redat upp lite andra grejer som är till salu. En massa kläder och ett par boxningshandskar å benskydd, som är använda ett fåtal ggr. För boxtjofräset ska jag ha 700, eftersom det kostade 1200 kr.
Nu när jag ändå sitter här så ser jag elpianot också. Det är till salu med..för hur mycket vet jag inte.
Måste ta det med päronen. Men om ni är intresserade så kom å fynda!!!
yep nu ska vi mecka med tv och pappas skivspelare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: