Cracked Actor

I Callenge YOU!!

Kategori: Allmänt

Jag blev utmanad av queentiara. 

UTMANINGEN

Varför började du blogga?


Några av mina vänner gjorde det å de tyckte att jag skulle ha en också. Å på den vägen är det.
Jag har aldrig tyckt att jag är som alla andra å därför kunde det vara instressant för folk att läsa hur jag ser på livet.

Vilka bloggar följer du?

Inte så många, några av mina vänners. http://queentiara.webblogg.se/ och http://fiagumman.blogg.se
och sen kikar jag ibland in på Kissies blogg å Kenzaz...INGET JAG ÄR STOLT ÖVER eftersom de står för allt jag är emot. Allt som är ytligt.

Favoritfärg?
Grön. För jag är ett naturbarn:)

Favoritfilm?
"Tillsammans" med Gustaf Hammarsten och de flesta Johnny Depp-filmer ;)

Vilket land/länder drömmer du om att få besöka och varför?
England, London. För att alla min musikidoler kommer därifrån...eller aa Marc Bolan och David Bowie.
Japan - för att de har en spännande kultur (förutom att de äter katter å hundar:S...eller är det i Kina?)
Thailand vill jag också till, dras till e asiatiska kulturerna

Jag utmanar:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: