Cracked Actor

I want to be forever young

Kategori: Allmänt

Har fixat å donat lite med min Peter Pan-dräkt...det är ju snart halloween.
Men mycket saknas fortfarande.
Har hittat en slags söksida där man kan söka på fantsy å sen "Handmade" å då kommer det upp olika t ex alv å fantasy-kläder som folk säljer. Av återanvänt material.
Det är då man önskar att man kunde sticka å sy å sånt.
Hittade en grön mössa. Typ Älva, den är som en lite strut å skulle vara perfekt som Peter Pan-mössa.
Sen hittade jag ett par gröna hemgjorda skor i läder med snörnng. Fanns i brunt också.
Men ascoolt, ser verkligen ut som det kommer från landet ingenstans xD
Men dessa sakerna är rätt dyra, mössan kosta ca. 300 kr å skorna typ runt 600 å sen givetvis lite frakt på det. (De flesta saker kommer från USA)
å om jag skulle beställa att nu så är jag inte säker på att det skulle komma fram i tid.
Men ska hitta nån som är bra på å sticka som kanske kan göra en sån mössa. Det blir ju billigare så.
Får väll se om jag hittar några liknande skor/stövlar på skopunkten...kan ju lägga till lite detaljer å så själv.
Funderar också på om jag ska köpa nån röd hårfärg...toning då bara som går ur efter nåra tvättar...sen vi jag klippa mig lite igen...lite kortare..om jag hade passat i kort hår sådär Pixie-frisyr så hade jag haft det men nu gör jag ju inte det men ändå...lite kortare vill jag ha håret...
Aja vi får se. Här kommer lite bilder
strutmössan
Fast i brunt men dessa var ju jävligt coola
Denna röda hårfärgen :)
Denna frillan?
Denna är så jävla fin...men alldeles för kort
(Jag gör styckeindelning men på nåt jävla vänster försvinner alla mellanrum...? wtf)

Kommentarer

  • Queen Tiara säger:

    Snyggt! :D

    Jag hade samma problem med nytt stycke. Du får trycka shift + enter samtidigt så blir det nytt stycke :P

    2011-10-15 | 12:17:11
    Bloggadress: http://queentiara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: