Cracked Actor

Jag är en smygare

Kategori: Allmänt

Usch, fattar inte vad jag håller på med. Ibland när jag är uttråkad så rååkar jag kika in på vissa bloggar. Sådana som bara är ren skit. Allt sånt som jag är emot. Typ Kissie:O
Jag blir så provocerad av att läsa hennes blogg. Men samtidigt så blir man peppad av att börja träna igen.
Men vill inte att det ska gå för långt som förut men i dagsläget rör jag mig inte ett piss.
Mår fan dåligt.
Och när jag ändå talar ut så kan jag ju tala om att jag har läst Kenzas blogg också-.-
Henne blir jag int direkt provocerad av men det är nån slags avsky bara för att hon ser så jävla perfekt ut. Söt, snygg å typ rik å har råd med allt som en annan inte har.
Usch, vad har jag blivit för människa?
Eller är det bara för att jag är människa och människosläktet är ruttet i grund och botten.
Blää på mig för att jag läser rosa mode-bloggar.
Shame on me!
Nä, fan. Har ju ett gymkort. Ska fan gå dit imon, hur jävla trött jag än är.
Har nutrilett å massa pulver i skåpen som bara står å dammar.
Jag vill , jag ska.
Om jag lyckas så kommer det gå fort, om jag inte lyckas så döm inte ut mig helt.
Jag själv nere på 42 kg!!:O
Här har ni en fin bild...NOT!! från 2006.
Härligt med benen som sticker ut...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: