Cracked Actor

New everthing

Kategori: Allmänt

Fy fan vad skönt. Är nyklippt. Rusade in till parksalongen eller aa...parkrelaxen eftersom de har drop-in.
Tog som vanligt med mig en bild. Måste varna känsliga läsare att det blev jävligt kort. Har inte vant mig än. Luggen blev lite kort kanske men den växer ju ändå som ogräs så det är lugnt.
Hela kalaset gick på 400...fick det inte ens tvättat...men kom en halvtimme innnan stängning, så får väl skylla mig själv.
Detta var bilden (Taylor Momsen)
...och såhär blev mitt
mitt är inte lika stylat dock...blev det bra?
Är lagom apmätt efter tacos som JAG lagade:P sen ska jag inta soffläge med en mini ben and jerry´s eftersom jag fan ska vara duktig. Just det, var ju hos Brian (naturläkaren) idag på återbesök. Mitt immunförsvar är nu nästan helt återställt:) Nu har jag bara 2 steg kvar. Kondisen och stressen. Fick ett intervallträningsprogram som jag ska göra 3 ggr om dagen några min om dagen i typ 6 veckor.
Sen ökar man takten och gör det fler ggr om dagen tills man fått upp kondisen. "Pace..nånting" hette det. Sen har jag ju börjat gymmat å det får jag gärna göra sa han. Så nu när min "förbränning" är igång igen så kommer jag rasa i vikt äntligen!:) Så bli nu inte oroliga. Ska äta nyttigt och träna. Jag ska unna mig åtminstone en mini-ben and jerry´s i veckan :)
Imon blir det gymmet, sen stan å köpa nåt å ha på mig å sen på kvällen fest hos kim:)
Jag känner mig väldig glad..hoppfull. Kan det vara för att jag fick min första lön å betalat hyra, el, mobil å försäkring samt 700 till pappa å ändå fått 1600 över :) å sen att jag blivit frisk å kan börja träna...tänk att hälsa å pengar kan göra så mycket xD
å folk säger att pengar gör en olycklig... BULLSHIIT!!!
*Intar soffläge* ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: