Cracked Actor

Don´t look

Kategori: Allmänt

Alltså shiit :S
Har precis kollat på enligt mig den läskigaste filmen någonsin å det är mitt i natten.
Trodde inte att den skulle vara så hemsk.
Det var "Insidious", säger bara det. Se aldrig den själva mitt i natten.
Usch, jag bara ryser å jag tål rätt mycket. Kollade på en film igår å den handlade om demoner också men fan inte som denna inatt.
Fan, hungrig blev jag också men nu vågar jag inte gå ut i köket xD
Det får bli en tecknad rulle nu så man glömmer det värsta.
Lilla sjöjungfrun.
nighty night

Kommentarer

  • Queen Tiara säger:

    Haha nej, jag blir rädd bara jag ser omslaget xD fyfan jag är så lättskrämd när det gäller skräckfilmer :P Säg till mig nästa gång så kan vi kolla tillsammans, men då får du vara beredd på att jag håller i dig hårt ;P haha

    2011-09-12 | 13:13:06
    Bloggadress: http://queentiara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: