Cracked Actor

Fredagslista

Kategori: Allmänt

BRUKAR DU KOMMA I TID:
ja, för det mesta

HAR DU BRA KONDITION:
hahaha, NÄJ!!:P

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
ett riktigt foto? typ stundenten. Sedan dess har det blivit några egobilder;)

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Rätt lugn. Tillfreds förutom att jag inte har nån inkomst-.-

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Jordnära färger, men också några färgglada. Allt utom rosa!xD

KAN DU LAGA MAT:
Sist jag provade blev det trasiga pannkakor..så nä
BLIR DU BRA PÅ KORT:
Ibland, inte allt för oftaxD

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
I förrgårnatt, tänke på min Nuffe

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
nej
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Ja

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
mjölk

ÄR DU NYTTIG:
Nej, brukade vara det men nu går det bara utför...

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Ja förra sommaren, då slavade jag på Aspö i lotstornet (bed and breakfast/hotell)

ÄR DU BLYG:
haha OMG NO!!!;P

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
typ vid halv 2...

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
ingen aning...tv-spel är retro

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
2 cider typ:)

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
ja, på piraten nedanför trappen närmast toaletterna nyår 0809

JAG SOVER:
Alltid?:P

VAD SA DU SENAST?
Det är en lista, har inget bättre för mig

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Ja, Eksjö Stadsfest:)


VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Frasse typ...eller sms

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
pengar jobb?

HAR DU SNYGGA SKOR:
klart, converse jue:)

DOLD TALANG:
jaa...spela gitarr..fast dold vet jag väl inte. Jag är rätt vig. Kom 2:a när vi körde limbo med klassen.
Vann gjorde gymnasten:)

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
"Hunden behöver kissa!!"

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
ja

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Ja, Putte såklart;)

HAR DU KÖRKORT:
NOPE

ÄR DU ENSAM NU:
Putte ligger i mitt knä, mamma i soffan å pappa sitter framför datorn. Katten har flytt till mammas å pappas sovrum:P



Kommentarer


Kommentera inlägget här: