Cracked Actor

Julfeeling i september?

Kategori: Allmänt

Förutom midsommar och övriga sommaren så är Oktober och Halloween en av mina favorithögtider. Eftersom jag är intresserad av det paranormala men det faktum att jag älskar att klä ut mig :P
Det är september nu och kanske lite väl tidigt att tänka på vad man ska vara i år.
Har ju tidigare gjort succé med Johnny Depp-karaktärer, Edward Scissorhands och Jack Sparrow. Hade varit kul att köra Mad Hatter meeen är lite sugen på att vara mer kvinnlig i år...
Har funderat kring oskyldig skolflicka xD haha
Behövs ju inte så mycket grejer egentligen. Rutig kjol, vit skjorta, knä-strumpor å en slips. Sen nåt på fötterna..typ mina svarta vinterkängor. Det lär ju vara kallt i slutet av oktober.
Ahh längtar :P
Höjdpunkten på hösten...sen är det bara julen -.- å det suger ju.
Fast i år lär jag ha nåt att göra eftersom Gustaf Hammarsten har huvudrollen i årets julkalender "Tjuvarnas Jul". Å jag kommer antagligen sitta som klistrad framför tv;)
Det ska tydligen vara en klassisk julsaga som ska utspela sig i början av 1900-talets Stockholm. Lite som Oliver Twist typ. Å Gustaf spelar tjuvligans ledare Kurre:) Tjoohoo en huvudroll!!:D
Vill se han i fler huvudroller. Gärna som bad-guy men 11 år efter "Tillsammans" har han fortfarande mes-stämpeln på sig. När ska man få se honom som ett riktigt elakt svin?
Ja, hur kom jag in å detta...först halloween, sen jul å ja julkalender...jag irrade bort mig lite men det får ni ha överseende med;)
För de som är intresserade av min hälsa kan jag meddela att jag fortfarande har hosta å imon ska jag ringa Brian å få tid. Jag måste fan börja röra på mig mer...men det är inget nytt under solen.
Film nu kanske?
godnatt
Jag vet, jag har udda smak, men han har nåt som jag faller för :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: