Cracked Actor

One Early Morning

Kategori: Allmänt

Usch, har sån hosta. Har varit sjuk sen i måndags. Direkt efter att jag kommit hem från Eksjö.
Fast jag har sluppit feber iaf. Men förkyld å hosta. Det är bud på att ringa Brian igen (homeopat på hästö).
Det är inte normalt att vara sjuk såhär ofta.
Jag vet att jag måste röra på mig mer men så fort jag tar i för mycket så blir jag ju sjuk...det är som en on cirkel.
Inte blir det bättre för att jag saknar Nuffe. Imon är det en vecka sedan...det känns fruktansvärt tomt.
Men han har det bättre nu.
Mamma och jag har suttit på blocket å kollat efter en ny hund...
det känns hemskt, som ett svek mot Nuffe men samtidigt kan det nog hjälpa i sorgeprocessen.
Att man har nåt annat och koncentrera sig på istället för att bara gå å tänka.
Inget kan ju någonsin ersätta Nuffe...
Har gråtit mig till sömns i en veckan nu å jag orkar liksom inte gråta mer...
Vi får se hur det blir men en ny hund kommer det att blir så småningom.
Eftersom jag mår hyffsat bra nu så ska jag ut å gå en promenad senare idag...så jag får lite solljus på mig.
Måste vara frisk till tisdag för då ska jag vara barnvakt på Hästö.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: