Cracked Actor

Putte is his name

Kategori: Allmänt

Sitter här å slökollar tv med Putte i famnen. Thats´s right. Det blev en knähund och jag har blivit alfahonan. Han följer mig vart jag än går:)
Har preics varit på möte på tråkiga arbetsförmedlingen. Give me my money. Så jävla jobbigt med alla papper som skall skrivas på å skickas hit å dit. Pappa fick ha Putte på jobbet en stund medans jag var där.
Hungrig är jag också å fortfarande så sautans sugen på Ben and Jerry´s. När mamma kommer ska jag fan cykla ner å köpa den.
Jag sitter varje morgon å passar telefonen, men inte ringer de från barnomsorgen...*SUCK*
Alla andra verkar ju bli inringda...sett på FB jue.
Fan, nu släppte Putte sig...å fy fan vad det luktar...ysch xD
Har jag nåt mer vettigt att säga...hum....jo jag har bytt piercingen, satt en ring där nu. Det gör lite ont...men det är en vanesak såklart.
Känner mig lite smått ensam, alla pluggar eller jobbar....
jag, jag sitter bara här å väntar på bättre tider
ZZZzzzZZZzz.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: